sreda, 8. november 2017

Vržen v svet...













akril na platnu, žica in dodatki za nakit

velikost slike:
45x 60



Tako drobcen,
vržen v svet,
da se sam znajdeš…
Iz otroškega sveta
pričakujemo odrasle gibe
in razumske misli.
Ne dojemaš naših besed,
še manj želja
in nesmiselnih dejanj.

Tako drobcen,
vržen v svet,
le z igro v očeh…
Drug drugemu nerazumljivi.

Bolj kot naj bi mi učili tebe,
ti učiš nas!

0 komentarji:

Objavite komentar

O meni

Moja fotografija
To je MOJ svet! bežna svetloba nočne lučke glasba za mojo dušo tišina, mir, spokojnost misli plavajo zamisli se rojevajo Je vse kar si želim. MOJ svet!
Powered By Blogger

Spremljevalci

Zagotavlja Blogger.

Prodano / Oddano

Dobrodošli

Dobrodošli na spletni strani umetnice, ki s svojimi slikami in poezijo izraža svoje mnenje o svetu in življenju samem...