sreda, 8. november 2017

Pride dan...













akril na platnu

velikost slike:
40x 50



Skorajda mi ni več važno, kje si.
Čisto malo mi še manjka, da mi bo vseeno
ali si še prijatelj mi, ali te več ni.

In tudi zanj mi je že skorajda vseeno,
ki pustil pekoče odprte je poti.
Se skoraj ne razburjam več, ker ga več ni.

In ona je v tem predalčku,
kjer vseeno mi je za ljudi.
Tudi tu mi čisto malo manjka,
da zabrišem vse sledi.

Vendar pa...
... pride dan ko zaželim si tvojega obraza,
smeha in besed nešteto...
... ko pogrešam samo tvojo bližino.

0 komentarji:

Objavite komentar

O meni

Moja fotografija
To je MOJ svet! bežna svetloba nočne lučke glasba za mojo dušo tišina, mir, spokojnost misli plavajo zamisli se rojevajo Je vse kar si želim. MOJ svet!
Powered By Blogger

Spremljevalci

Zagotavlja Blogger.

Prodano / Oddano

Dobrodošli

Dobrodošli na spletni strani umetnice, ki s svojimi slikami in poezijo izraža svoje mnenje o svetu in življenju samem...