sreda, 8. november 2017

Koža...





Komplet 3 slik!


olje na platnu

velikost posamezne slike:
40x 50



Ponovno jo oblečem.
Na novo sešito kožo.
Trdo kot marmor.

Odhajam k tebi
in postajam vse trša.
Da pridem kot ledena gora.

Po novi koži se sprehajaš.
Greš raziskovalno.
Z boječimi stopali.

Od želje boli slehern ped kože,
da postanem tempirana bomba
ki čaka na vrhunec.

Telo zadovoljiš,
vstanem, se poslovim.
Slečem kožo in sem le jaz.

0 komentarji:

Objavite komentar

O meni

Moja fotografija
To je MOJ svet! bežna svetloba nočne lučke glasba za mojo dušo tišina, mir, spokojnost misli plavajo zamisli se rojevajo Je vse kar si želim. MOJ svet!
Powered By Blogger

Spremljevalci

Zagotavlja Blogger.

Prodano / Oddano

Dobrodošli

Dobrodošli na spletni strani umetnice, ki s svojimi slikami in poezijo izraža svoje mnenje o svetu in življenju samem...