ponedeljek, 28. februar 2011

Domov



Slikam abstraktne slike in najljubše so mi oljne barve. V zadnjem času se posvečam tudi akrilnim barvam in vse več je tudi slik v tehniki z akrilom. Pri svojih delih zelo rada uporabljam močne barve. V svetu v katerem živimo se premalo posvečamo samim sebi in svojim čustvom. Menim da nam barve v življenje prinašajo pozitivna čustva in energijo. Slike pa prostor v katerem bivajo vsekakor napolnijo s tovrstno energijo.Abstraktne slike nimajo imen, kajti k vsaki sliki spada pesem ki se navezuje na sliko. Pesem je včasih nastala šele ob pogledu na že izdelano sliko, spet drugič je slika nastala po pesmi. V vsaki sliki je pesem in v vsaki pesmi je slika. Slednje si vsak lahko razlaga po svoje, kajti gledamo jih z različnimi očmi. Mojo razlago pa boste lažje videli skozi pesem kot le z imenom slike.
Ob kliku na zavihek Galerija akril/olje, v zgornjem meniju, se vam bodo odprla vsa (še dosegljiva) umetniška dela v tehniki akril in olje na platnu. Želim vam prijetno branje ob gledanju...

Nakit je ves izdelan ročno in je unikaten. Izdelan je iz žice za nakit, raznovrstnih perlic in kamnov. Nakit je zelo primeren za posebne priložnosti.
Ob kliku na zavihek Galerija nakit, v zgornjem meniju, se vam bodo odprle vse (še dosegljive) fotografije nakita.

Na ogled so vam tudi risbe narisane v tehniki svinčnika. Te risbe so na pisani (črna/bela/siva) podlagi, brez okvirja, pokrite s steklom.

Ob kliku na zavihek Galerija svinčnik, v zgornjem meniju, se vam bodo odprle vse (še dosegljive) slike v tehniki svinčnika.

0 komentarji:

Objavite komentar

O meni

Moja fotografija
To je MOJ svet! bežna svetloba nočne lučke glasba za mojo dušo tišina, mir, spokojnost misli plavajo zamisli se rojevajo Je vse kar si želim. MOJ svet!
Powered By Blogger

Spremljevalci

Zagotavlja Blogger.

Prodano / Oddano

Dobrodošli

Dobrodošli na spletni strani umetnice, ki s svojimi slikami in poezijo izraža svoje mnenje o svetu in življenju samem...