sreda, 8. november 2017

Te že čutim...










akril na platnu

velikost slike:
50x 40


Te že čutim v sebi.
Tvoje sledi na moji koži.
Puščaš mi odtise za prihodnost,
da ne bom slučajno pozabila.
Beseda se drži dotika,
vonj se zlepi v nosnice,
slehern trenutek si zapišejo možgani.
Trdno si odločen, da se podpišeš na moje telo.
Da z avtogramom zapečatiš mojo slepo dušo
in prebodeš strasti poželjivo srce.

0 komentarji:

Objavite komentar

O meni

Moja fotografija
To je MOJ svet! bežna svetloba nočne lučke glasba za mojo dušo tišina, mir, spokojnost misli plavajo zamisli se rojevajo Je vse kar si želim. MOJ svet!
Powered By Blogger

Spremljevalci

Zagotavlja Blogger.

Prodano / Oddano

Dobrodošli

Dobrodošli na spletni strani umetnice, ki s svojimi slikami in poezijo izraža svoje mnenje o svetu in življenju samem...