sreda, 8. november 2017

Puzzle življenja...














olje na platnu

velikost slike:
35x 25



in jih sestavljam
puzzle življenja
vsak delček celote
vsi sestavljeni na svojem mestu so moja smrt
(trenutno jih iščem
ne spadajo skupaj
ni povezave
trudim se sestaviti čim več za čim boljše življenje)
pa ni važno
ni pomembno da tebe ni
da si že sestavljen
že obdan z drugimi koščki
že del moje preteklosti
ostaja mi še veliko
ko najdem nov košček
ko ga spojim z nekim drugim
in ko ne bo potreboval ničesar okoli sebe, mi bo ostal
bo moj večen
in ni važno kje boš ti

0 komentarji:

Objavite komentar

O meni

Moja fotografija
To je MOJ svet! bežna svetloba nočne lučke glasba za mojo dušo tišina, mir, spokojnost misli plavajo zamisli se rojevajo Je vse kar si želim. MOJ svet!
Powered By Blogger

Spremljevalci

Zagotavlja Blogger.

Prodano / Oddano

Dobrodošli

Dobrodošli na spletni strani umetnice, ki s svojimi slikami in poezijo izraža svoje mnenje o svetu in življenju samem...