sreda, 8. november 2017

Poiščimo srečo drugje...









olje na platnu

velikost slike:
70x 50


Nov radio,
sedežno garnituro,
in kuhinjo.
Prebarvajmo stene z denarjem.
Nov pulover
in krilo,
nakit ter dodatke.
Bodimo všečni.
S šminko narišimo srečen obraz.
Kupimo potovanja,
naj nas razvajajo tisti ki imajo manj.
Ne bodo nas naučili, da smo si enaki.
Pripadanje soljudem za vsako ceno
in materialne stvari so naša sreča,
Pesek v očeh!
Kamenčki pa zbadajo telo.
Samo globok vdih zaprtih oči
in nov pogled na svet, je potrebno.
Poiščimo srečo drugje!

0 komentarji:

Objavite komentar

O meni

Moja fotografija
To je MOJ svet! bežna svetloba nočne lučke glasba za mojo dušo tišina, mir, spokojnost misli plavajo zamisli se rojevajo Je vse kar si želim. MOJ svet!
Powered By Blogger

Spremljevalci

Zagotavlja Blogger.

Prodano / Oddano

Dobrodošli

Dobrodošli na spletni strani umetnice, ki s svojimi slikami in poezijo izraža svoje mnenje o svetu in življenju samem...