sreda, 8. november 2017

Naivnost...













olje na platnu

velikost slike:
50x 70


Polna usta besed me prepričajo.
Tako lepo razlagajo.
Tako sveto obljubljajo.
Miren, enakomeren zvok iz ust.
Besede ki jih moram slišati.
Prepričevanje, da se bo uresničilo.
Obljube, da se bo tokrat izpolnilo.
Me prepričajo.
Iz mojih ust poraz:
»V redu. Dogovorjeno.«
In čeravno slutnja pride mimo
hitim kriliti z rokami
kot bi plašila čebelo.
Da se me ne dotakne.
Da mi ne spolzi pod kožo.
Da se ne spremeni v dvom.
Prepriča me.
Oh, ta moja naivnost…

0 komentarji:

Objavite komentar

O meni

Moja fotografija
To je MOJ svet! bežna svetloba nočne lučke glasba za mojo dušo tišina, mir, spokojnost misli plavajo zamisli se rojevajo Je vse kar si želim. MOJ svet!
Powered By Blogger

Spremljevalci

Zagotavlja Blogger.

Prodano / Oddano

Dobrodošli

Dobrodošli na spletni strani umetnice, ki s svojimi slikami in poezijo izraža svoje mnenje o svetu in življenju samem...