četrtek, 18. november 2010

Tako morska sem...


Donirano Lions klubu Trebnje
za zbiranje sredstev pomoči potrebnim

Tako morska sem,
da občutiš sled hobotnice
ki se ovija okrog tebe.
Sled piranje
ki zagrize v tvoja meča.

Ne poizkušaš me ustaviti.

Brez diha se spustiš v moje morje.
Ne uporabiš rešilnega jopiča.
Niti ne poizkušaš, se rešiti.

Tako morska sem
da te po uporabi odvržem na obalo,
na poteptana tla
in mirno odplujem dalje.

Da doživiš kar sem nekoč jaz...



0 komentarji:

Objavite komentar

O meni

Moja fotografija
To je MOJ svet! bežna svetloba nočne lučke glasba za mojo dušo tišina, mir, spokojnost misli plavajo zamisli se rojevajo Je vse kar si želim. MOJ svet!
Powered By Blogger

Spremljevalci

Zagotavlja Blogger.

Prodano / Oddano

Dobrodošli

Dobrodošli na spletni strani umetnice, ki s svojimi slikami in poezijo izraža svoje mnenje o svetu in življenju samem...