četrtek, 6. maj 2010

Lahen veter te je vzel... PRODANO


nekoč v dihu si živel
v jamicah od nasmeha
toplem žarku iz oči
solzi smeha
potem lahen veter te je vzel

še prej ljubila sva se nežno
z nepresahlimi poljubi
srčnimi objemi
do kosti dotiki
lahen veter te je vzel

brez misli na jutri
brez tebe in njega
brez kogarkoli
brez naslednjega
vse lahen veter vas bo vzel



olje na platnu
velikost slike: 25 x 25


0 komentarji:

Objavite komentar

O meni

Moja fotografija
To je MOJ svet! bežna svetloba nočne lučke glasba za mojo dušo tišina, mir, spokojnost misli plavajo zamisli se rojevajo Je vse kar si želim. MOJ svet!
Powered By Blogger

Spremljevalci

Zagotavlja Blogger.

Prodano / Oddano

Dobrodošli

Dobrodošli na spletni strani umetnice, ki s svojimi slikami in poezijo izraža svoje mnenje o svetu in življenju samem...